Dodge Magnum RT 2006 bil Review

Den nye Magnum er en stor leder bil, som vil få dine naboer taler som du buldre rundt om blokken. Den unikke styling af Magnum vil også tiltrække gawkers i form af 18-22 årige fyre peger for deres venner til at “tjekke det ud”. Og et par folk vil nærme dig som du fylder gastank til at spørge, “Virkelig har det en Hemi?”, med kun en vag forestilling om at det en eller anden måde gør bilen bedre.

Magnum tilbydes med mange forskellige motor størrelser (enten en 6-cylindret eller 8-cylinder) med dit valg af hestekræfter output af 190, 250, 340 og 425. Prisen på køretøjet svarer også med motor størrelsen starter ved $30,345 til den dyre model, STR-8 for $37,320. En stor del af mystik omkring denne bil er Hemi motor. Hemi er forkortelse for Halvkugleformede forbrændingskammeret, som skaber mere effektive brændstof-brænding og tillader større ventiler for bedre luftstrøm. Dybest set, det producerer mere strøm end en motor med dens deplacement ville normalt producerer. (Der er også ulemper til Hemi, hvilket er grunden til det er ikke den eneste motor, som Chrysler producerer).

Indre af bilen ser meget dyrere, end du ville forvente til prisen på Magnum. Da Mercedes købte Chrysler, har Dodge køretøjer jeg har stikprøven haft en kraftig forbedring i indvendige kvalitet. Mens på vejen, bilen er meget solid og sæder er komfortable selv på lange motorvej kører.

Så meget som jeg gerne ser, efter at have kørt det et stykke tid jeg må virkelig spørge designkoncept, der byder på Magnum. Det er en stationcar, bygget til at transportere en masse mennesker og en masse ting. Men parring dette med en kraftfuld motor med de indlærte racing-lignende suspension er ubehagelige for begge. Det er ligesom at have en Corvette, trække en lille trailer, og du befinder dig i traileren og Corvette føreren er 15 år gammel, presser bilen til yderste. (Kun en faktiske Corvette har en langt mere komfortabel affjedring end Magnum). Selv kørsel på glatte veje, styretøjet er meget darty og svære at styre. Og med en stor bil, alle at væve og road feedback er overdrevet for passagererne og alt, hvad du har gemt i ryggen.

Jeg vil gerne have et navigationssystem, men regne ud, hvordan man bruger det med rat kontrolelementer gjorde mig ofte henviser til den brugervejledning. På trods af de høje hestekræfter og low-end moment jeg spillede med, når du starter fra en fuld stop, gennemsnit RT model jeg kørte 20 MPG på higway.

Hvad jeg formoder at være målet markedet for denne bil, disse 18-22 år-gamle gutter, som jeg nævnte, vil formentlig elske denne bil. Og så meget som jeg elsker kører sportsvogne, darty styring og skarpe suspension gør det også ubehageligt uden nogen spektakulære payoff. 0-60 sprint er sjovt for en stund, men jeg vil videregive købe en Magnum som daglig kørsel køretøj.

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *